12/14/2008

Klang vol.86 {14.12.2008] : Set adrift on a memory bliss



1) Fennesz/ Dafeldecker/ Brandlmayer - Me Son/ Till the old world's blown up and a new one is created (Mosz, 2008)
2) Fennesz - Glide / Black Sea (Touch, 2008)
3) Evan Miller - Excursus in Day-Glo / Three Improvisations (Digitalis, 2008)
4) Sun Araw - Beams / Beach Head (Not Not Fun, 2008)
5) Sonic Youth - The Pink Steam / Rather Ripped (Geffen, 2006)
6) The Dead C - The Wave / Secret Earth (Ba Da Bing!, 2008)

Dorndreher od. Neuntöter - Paul Klee (1894)

1 comment:

Vaykorus said...

"Fennesz" ne kadar kaçsakta bizi buluyor değil mi : ) Anlarım bu durumu. Baya baya da ünlendi son 1 yıldır. Her yerde görmeye başladım ismini neredeyse. Kral Tv.ye çıkıcak diyede korkmaya başladım artık hehe.. Şaka bir yana çok değerli bir müzik adamı olduğunu tekrardan kanıtladı ve hissettirdi bizlere.. Teşekkür ediyorum "Fennesz" ışığını tekrardan içimde uyandırdığın için..

"Sonic Youth" ve "The Dead C" çalman çok güzel geldi bana.. Dediğin gibi.. Drone, Ambient dışında da şeyler arada çalman güzle oluyor. Ama sırf bunlar dışı çalmanda ne denli güzel olabilir onu kestiremiyorum pek : )

Ambient+Drone+Noise = Klang benim kafamda hep.. ve öyelede kalıcak.

Diğer seçtiklerinde gayet iyiydi. Teşekkür ediyorum bu keyifli gece için.

Daha çok anons istiyoruz ayrıca : )